"Istanbul on kymmenen miljoonan elämän sekamelska. Se on kymmenen miljoonan sotkuisen tarinan avoin kirja. Istanbul on heräämässä levottomasta unestaan, valmiina ruuhka-ajan kaaokseen. Tästä eteenpäin on liikaa rukouksia, joihin vastata, liikaa rienauksia, joita huomata, ja liikaa syntisiä, yhtä lailla kuin viattomiakin, joita pitää silmällä. Istanbulissa on jo aamu." Elif Shafak: Kirottu Istanbul.
Tervetuloa mukaan matkalle. Tämä blogi kulkee Turkissa ja sen lähialueilla, ajaa Suomeen ja takaisin sekä kurkistelee porttikongeihin ja uusille lenkkipoluille Istanbulissa. Unohtamatta arkea ja juhlaa.
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Kilpailu. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Kilpailu. Näytä kaikki tekstit

perjantai 26. huhtikuuta 2013

Luulin olevani matkabloggaaja, mutta olenkin valokuvabloggaaja!?

Äsken sain kirjeen, jossa sanottiin näin:


Hei,

Onnittelut!

Ellet jo tiedä sitä, niin nyt kerromme, että olet yksi Supersaver Travel Blog Awards –kilpailun Paras Valokuvablogi-kategorianfinalisteista!

Äänestys päättyy 13. toukokuuta. Sitä ennen on vielä hyvin aikaa kerätä ääniä. 

Kunniamaininnan lisäksi BoDTM - Books on Demand tarjoaa kaikkien kategorioiden voittajille mahdollisuuden julkaista bloginsa kirjana! 

Toivottavasti blogisi saa paljon ääniä!

Onnea matkaan!

Ystävällisin terveisin

Janita



Olisin ollut mieluummin matkabloggaaja, mutta tuomaristo päätti toisin. Nyt te saatte päättää, että onko minusta tämän kategorian voittoon? Äänestys oli erilainen, sillä tällä kertaa äänestys ei kysy sähköpostia, vaan antaa yhdeltä koneelta äänestää yhden kerran. Eikö perheenjäsenet siis saa äänestää?!? Toivotaan reilua kilpailua ja paras voittakoon.

Äänestämään pääset painamalla tästä tai sivupalkissa olevasta allaolevaa kuvaa vastaavasta kuvasta.



Löydät siis blogini VALOKUVABLOGI-kategoriasta. Ruksita blogini edessä oleva pallura ja paina ÄÄNESTÄ- ruudusta. Korean ihmeistä bloggaava  TERHI on ehdolla AASIABLOGEISSA. Minä ainakin äänestin myös häntä:).

ps. Päivän varsinainen postaus alla, älä unohda lukea sitä!

torstai 11. huhtikuuta 2013

Travel Blog Awards-kilpailu + Edit

Sain juuri hetki sitten seuraavanlaisen sähköpostin:

Onnittelut!

Blogiasi http://tuhatjayksitarinaa.blogspot.se/ on ehdotettu Supersaver Travel Blog Awards -kilpailuun! Supersaver on yksi johtavista online-matkatoimistoista Suomessa ja muissa Pohjoismaissa.

Supersaver Travel Blog Awards on kilpailu, jossa valitaan äänestyksen perusteella parhaat matkablogit kolmesta eri kategoriasta: Paras matkablogi, Paras Aasia-blogi ja Paras valokuvablogi. Blogisi on nimetty Paras matkablogi-kategoriaan Supersaver Travel Blog Awardseissa.

Varmista, että lukijasi tietävät voivansa ehdottaa blogiasi useita kertoja. Mitä enemmän nimeämisiä blogisi saa, sitä suurempi on sen mahdollisuus päästä finaaliin! Kunniamaininnan lisäksi BoDTM - Books on Demand tarjoaa kaikkien kategorioiden voittajille mahdollisuuden julkaista bloginsa kirjana! 

Voit lukea lisää Travel Blog Awards -kilpailusta 

Toivottavasti blogisi saa paljon ääniä!

Onnea matkaan!

Wina trip with Supersaver!

Kiitos siis sinulle, kuka olitkin, kun kävit ilmoittamassa blogini kyseiseen kilpailuun. Olipa yllätys!  Jos siellä on joku toinenkin ystävällinen sielu, joka ajattelee blogini olevan kelpo matkablogi, niin käykääpä ehdottamassa blogiani parhaaksi matkablogiksi tästä linkistä: http://www.supersaver.fi/kilpailu/blog-awards/matkablogi tai tuosta ylläolevasta kuvasta painamalla.

Ehdotuksia voi lähettää 23. huhtikuuta 2013 klo. 15 asti. Travel Blog Awards - kilpailun tuomaristo valitsee jokaisesta kategoriasta viisi blogia, jotka ovat saaneet eniten ehdotuksia ja täyttävät tuomariston valintakriteerit. Nämä blogit pääsevät finaaliin. Finalistit esitellään perjantaina 26.huhtikuuta, jolloin alkaa myös yleisöäänestys. Äänestysaika on 26.4.-13.5.2013. Voittajat esitellään 20. toukokuuta.  

Ps. Alla tämän päivän varsinainen postaus. Tämä oli vain tällainen välihuomio. Mutta ei maksettu mainos:).

Edit: Nyt olen jo näköjään ehdolla KAIKISSA sarjoissa. Kiitos vaan kaikille ehdottajille! Eli jos et ole vielä äänestänyt, äänestää voi kaikissa sarjoissa. En nyt tiedä onko tämä elämää Aasiassa, vaikka olemmekin Aasian puolella??? Valokuvablogi- sarjassa pärjääminen tekisi minut iloiseksi:D. Tosin tässä päivien myötä sinne on tullut kivoja blogeja ehdolle, joiden soisi  saavan paljon ääniä, joten BOL şanslar vaan kaikille!