Äsken sain kirjeen, jossa sanottiin näin:
Hei,
Onnittelut!
Ellet jo tiedä sitä, niin nyt kerromme, että olet yksi Supersaver Travel Blog Awards –kilpailun Paras Valokuvablogi-kategorianfinalisteista!
Äänestys päättyy 13. toukokuuta. Sitä ennen on vielä hyvin aikaa kerätä ääniä.
Kunniamaininnan lisäksi BoDTM - Books on Demand tarjoaa kaikkien kategorioiden voittajille mahdollisuuden julkaista bloginsa kirjana!
Toivottavasti blogisi saa paljon ääniä!
Onnea matkaan!
Ystävällisin terveisin
Janita
Olisin ollut mieluummin matkabloggaaja, mutta tuomaristo päätti toisin. Nyt te saatte päättää, että onko minusta tämän kategorian voittoon? Äänestys oli erilainen, sillä tällä kertaa äänestys ei kysy sähköpostia, vaan antaa yhdeltä koneelta äänestää yhden kerran. Eikö perheenjäsenet siis saa äänestää?!? Toivotaan reilua kilpailua ja paras voittakoon.
Äänestämään pääset painamalla tästä tai sivupalkissa olevasta allaolevaa kuvaa vastaavasta kuvasta.
Löydät siis blogini VALOKUVABLOGI-kategoriasta. Ruksita blogini edessä oleva pallura ja paina ÄÄNESTÄ- ruudusta. Korean ihmeistä bloggaava TERHI on ehdolla AASIABLOGEISSA. Minä ainakin äänestin myös häntä:).
ps. Päivän varsinainen postaus alla, älä unohda lukea sitä!
